Blog

Prokrastynacja, czyli jak przestać odwlekać

Prokrastynacja, czyli jak przestać odwlekać Każdemu z nas zdarza się czasem odwlekać jakieś działania, bądź zostawiać je na ostatnią chwilę. W psychologii mówimy o tzw. „prokrastynacji„, ...

Jak znaleźć pracę za granicą – 2 skuteczne metody

Jak znaleźć pracę za granicą Wyjazd za granicę nadal wielu osobom wydaje się atrakcyjnym pomysłem. Pomimo, że europejski rynek nie jest już tak chłonny, to jednak nadal daje możliwość zdobycia dobrze ...

5 największych błędów kampanii reklamowych na Facebooku

5 największych błędów kampanii reklamowych na Facebooku Facebooka można kochać lub szczerze nie znosić, ale co by nie powiedzieć – „biznesowo” trzeba na nim być i to „BYĆ” znaczy być aktywnym. Jest ...

Motyw WordPress – jak wybrać i nie popełnić błędu

Jak wybrać motyw WordPress Nie wiesz jaki motyw WordPress wybrać? Popularność systemu WordPress powoduje, że dostępna jest na rynku cała masa wtyczek i motywów. Ta ilość narzędzi może nieraz ...

Jak założyć bloga

Jak założyć bloga Czy to nie dziwne, że dzisiaj tak wiele osób prywatnych, firm, specjalistów i przedsiębiorców decyduje się blogować? Co jest takiego unikatowego w zwykłej platformie, która w ...

Jak zdobyć 1000 pierwszych subskrybentów

Jak w 5 dni pozyskać za darmo 1000 subskrybentów. Jak pisałem już w jednym z wcześniejszych wpisów – budowanie listy subskrybentów oraz tworzenie własnej bazy mailingowej, to jedna z ...

Co to jest landing Page i jak ją zrobić

Co to jest Landing Page Zacznijmy od tego, co to jest landing page i czym różni się od standardowej strony internetowej. Obecnie firmy i marketerzy wydają wiele pieniędzy, aby zwiększyć ilość osób ...

Jak pozyskać adresy mailowe

Jak pozyskać adresy mailowe Wielu marketerów zapewne powie Ci, że budowanie własnej bazy mailingowej, to jedna z najlepszych technik marketingowych. Dlaczego adresy mailowe są tak cenne? Są cenne, ...

4 ważne narzędzia perswazji na stronie internetowej

4 narzędzia perswazji na stronie internetowej W rzeczywistości budujemy zaufanie korzystając z wielu elementów – wyglądu, zachowania, ekspresji twarzy, itp. W internecie nie mamy takich możliwości. ...
Przewiń na górę