Blog

Jak znaleźć pracę bez doświadczenia

Jak znaleźć pracę bez doświadczenia? „Jak mam znaleźć pracę bez doświadczenia?”. To pytanie pojawia się często na forach i grupach dyskusyjnych. Nie od dziś wiadomo, że doświadczenie zawodowe, to ...

Jak sprzedawać w Skandynawii – ecommerce w Szwecji

Jak sprzedawać w Skandynawii – ecommerce w Szwecji Skandynawia wydaje się wymarzonym rynkiem dla ecommerce. Statystyki pokazują, że 6 na 10 konsumentów kupuje online przynajmniej raz w miesiącu. ...

Mailing – jak zacząć kampanie email marketingowe

Mailing – poradnik jak zacząć kampanie email marketingowe  Email marketing, to jedno z najskuteczniejszych narzędzi służących do promocji i sprzedaży online. Jak możesz wykorzystać mailing w ...

reklama na Facebooku cena

Ile kosztuje reklama na FB? Reklama na Facebooku – cena. Jedno z najczęstszych pytań, jakie pojawia się w mojej skrzynce mailowej, to: ile kosztuje reklama na Facebooku oraz jaka jest cena ...

Jak analizować reklamy na Facebooku

Jak analizować reklamy na Facebooku Jeśli tworzysz lub planujesz tworzenie kampanii na Facebooku, to zapewne jednym z najbardziej nurtujących Cię pytań będzie ocena ich skuteczność. Zapewne w Twojej ...

Jak znaleźć klientów na Facebooku

Jak znaleźć klientów na Facebooku Jeśli szukasz sposobu na szybkie i stosunkowo tanie pozyskanie nowych klientów, to niewątpliwie Facebook jest dzisiaj jednym z najważniejszych narzędzi. Po części ...

Czy warto wyjechać i pracować za granicą?

Czy warto wyjechać i pracować za granicą? Czy warto wyjechać i pracować za granicą? Przyznam, że często sam, jako „seryjny” emigrant, zadaję sobie to pytanie. Zanim zatem przejdę do konkretów i opiszę ...

Jak reklamować usługi fotograficzne na Facebooku

Jak reklamować usługi fotograficzne na Facebooku Dziś chciałbym podzielić się z Tobą poradnikiem, który dedykowany jest branży fotograficznej, aczkolwiek wiele z tych rozwiązań możesz wykorzystać ...

Marketing Relacji – jak go wprowadzić w 5 krokach

Marketing Relacji – jak go wprowadzić w 5 krokach Marketing relacji, to termin, który obecnie powinien być na ustach wszystkich marketerów. Niestety umyka w chaosie liczb, wskaźników ...
Przewiń na górę