Jak analizować reklamy na Facebooku

Jak analizować reklamy na Facebooku

Jeśli tworzysz lub planujesz tworzenie kampanii na Facebooku, to zapewne jednym z najbardziej nurtujących Cię pytań będzie ocena ich skuteczność. Zapewne w Twojej głowie pojawi się wiele pytań, jak choćby: ile powinna kosztować reklama? Czy nie przepłacam? Jak ocenić skuteczność mojej kampanii w oparciu o wybrany cel?

To z czego musisz zdać sobie sprawę, to że bez dogłębnej analizy i wniosków Twoje kampanie nie będą skuteczne. Facebook pozwala jednak mierzyć wiele różnych wskaźników. Do tych najważniejszych należy współczynnik trafności, wyświetlenia, CTR i koszty reklamy. Analiza tych wskaźników pomoże Ci ocenić, jak reklama na Facebooku sobie radzi. Poza tym musisz skorzystać również z zewnętrznych narzędzi, które powiedzą Ci więcej odnośnie Twojej witryny, produktu i skuteczności reklamy. Dokładnie omawiam wszystko w poniższym wideo:

 

Jeśli interesuje Cię wiedza dotycząca reklamy internetowej, reklamy na Facebooku i dogłębna analiza działań marketingowych, to zapraszam, na 4-dniowy darmowy kurs marketingu online: Skuteczny Marketing Online.

Jak analizować reklamy na Facebooku
Przewiń na górę