Konsultacja Online
Rozwijasz swój biznes online i nie wiesz, jak to robić skutecznej?
Umów się na konsultację marketingową.
Podczas 60-minutowej rozmowy online, przyjrzymy się problemom i znajdziemy rozwiązania.

Jak mogę Ci pomóc?

Przegląd Twojej strategii – przeanalizujemy strategię, działania online i koncepcje.
Ulepszanie lejka marketingowego – przyjrzymy się temu, jak pozyskujesz klientów.
Ulepszanie Twojej oferty – przyglądniemy się produktom, ich pozycjonowaniu oraz wyznaczymy nowe kierunki.
Rozwiążemy problemy z narzędziami – Nie boję się ubrudzić sobie rąk. Pomogę Ci rozwiązać problemy z WordPress, programem do email marketingu, reklamą na Facebooku, automatyzacją sprzedaży, tworzeniem kursów i innych produktów cyfrowych.
Sprzedaż na innych rynkach? Jeśli marzysz o ekspansji, mogę pomóc w sprzedaży w Skandynawii
Często zadawane pytania:
Ile to kosztuje?
Koszt konsultacji online to 400zł.
Jak zarezerwować spotkanie?
Wystarczy kliknąć w link i zakupić konsultację. Następnie otrzymasz wiadomość z linkiem do kalendarza z wolnymi terminami. Jeśli podane terminy z jakiegoś powodu nie będą Ci odpowiadać – możesz skontaktować się ze mną osobiście i razem znajdziemy dogodny termin.
Konsultacje odbywają się w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki.
Z jakiego programu korzystam podczas spotkań?
Domyślnym komunikatorem jest Zoom. Możemy natomiast skorzystać również ze Skype lub telefonu.
CO MÓWIĄ INNI:
Jeśli chodzi o marketing online, Wojtek jest specjalistą – szczególnie w temacie perswazji w internecie. Charakteryzuje go elastyczność i szybkość działań oraz dbałość o dobre rezultaty.

Camilla Saarinen
Wykładowca i trener mentalny.
Kilkukrotnie nominowana do nagrody Najlepszego Mówcy Motywacyjnego w Szwecji

KIM JESTEM
Nazywam się Wojtek Wiśniewski i pomagam w rozwijaniu działalności online.
7 lat temu postanowiłem wyjechać do Szwecji. Przez ten czas pracowałem, jako grafik i marketer. Obsługiwałem takie firmy jak H&M, czy Swatch.
W tym roku otworzyłem własna firmę marketingową. Pomagam polskim, jak i szwedzkim klientom działać skuteczniej online.
W wolnym czasie staram się uczyć marketingu innych. Tworzę kursy online. Moje teksty dotyczące marketingu i kultury popularnej pojawiały się m.in. w magazynie Marketer+, kwartalniku Kultura Popularna i na portalach internetowych, jak choćby Onet.pl.
