Brand design

Chciałbyś poprawić wizerunek swojej firmy?

Najlepsze marki budują niepowtarzalną wartość dla Klienta. Dzieje się tak, gdyż w dzisiejszym świecie pełnym nadmiaru produktów i marek – nikt nie ufa słabym wizerunkom. Jak wskazują badania neuromarketingowe, jako konsumenci podświadomie wybieramy marki, które przywołują w naszej pamięci pozytywne konotacje. Sięgamy zatem do swojej wiedzy o marketingu, perswazji, kolorystyce i psychologii, aby wydobyć z marek naszych klientów istotę i wyrazistość.

Wizerunek firmy, to Twój najważniejszy kanał reklamy.

Naszym klienci rozumieją, że idei brandingu nie może zredukować wyłącznie do aspektu wizualnego. Profesjonalny wizerunek pozwala zdobyć zaufanie klientów, lepszą pozycję na rynku oraz większe przychody.

Czasami drobna zmiana potrafi mieć ogromny wpływ na dochody firmy. Przeczytaj, jak dzięki wizerunkowi podnieśliśmy sprzedaż internetową jednego z klientów o 70%:

seo
Co powinieneś wiedzieć:
Na czym polega brand design?

Brand design, to szereg działań, które polegają na stworzeniu lub poprawie wizerunku firmy. Wszystko zależy od sytuacji klienta, natomiast bardzo często zaczynamy od podstawowych elementów, np: stworzenia jasnej misji i wizji firmy, logotypu, doboru odpowiedniej kolorystyki. Brand design może również dotyczyć drobnych zabiegów, jak poprawa strony internetowej, zdjęć produktów, itd.

Jak wygląda proces?

W każdym przypadku zaczynamy od audytu marki oraz jej otoczenia rynkowego. Oceniamy wizerunek, komunikację, przeprowadzamy ewentualnie badania konsumenckie. Następnie razem z klientem przygotowujemy całą koncepcję działań dotyczących poprawy wizerunku marki.

Ile to kosztuje?

Wszystko zależy od zakresu prac i osób, które zaangażowane są w projekt. Czasami sytuacja wymaga od nas wprowadzenia niewielkich zmian, a czasami “pracy u podstaw”, co wymaga większych nakładów finansowych. Zawsze jednak nasze działania mają na celu realne skutki, stąd dbamy, aby wydatki naszych klientów wróciły do nich dzięki zadowolonym klientom.

Co odróżnia Was od innych agencji?

Dla wielu agencji branding, to zaprojektowanie loga, strony internetowej i papieru firmowego. Dla nas to głębszy koncept, który musi przynieść naszemu klientowi efekty finansowe. Sięgamy zatem do naszej wiedzy dotyczącej perswazji, psychologii, neuromarketingu, aby stworzyć profesjonalny wizerunek firmy. Czasami zmiana koloru strony może spowodować niebywały wzrost sprzedaży. Stąd też wielokrotnie posiłkujemy się naszą wiedzą, jak i nowoczesnymi badaniami: testami A/B, eyetrackingiem i zaawansowanymi metodami neromarketignowymi. Mamy szczęście posiadać w swoim zespole wyjątkowych grafików, którzy posiadają na swoim koncie realizacje brandingowe dla największych firm w Polsce i zagranicą. Połączenie wiedzy, marketingu i najlepszych grafików jest doskonałą receptą na sukces.

Czy możemy pomóc w Twojej sytuacji?

Skontaktuj się z nami i sprawdźmy razem:

tekst alternatywny
Jak wygląda cały proces:

Rozmowa

Darmowy audyt

Propozycje

Wdrożenie